#EvdenHukuk
Contact us : coronadesk@esin.av.tr

Coronavirus Desk

26/06/2020
Real Estate / General

COVID-19 Sonrası Ofis Düzeni / Post COVID-19 Real Estate Operations

Legal Alerts

Normalleşmeye başladığımız bu dönemde, birçok şirket ofis yaşamına yeniden döndü veya dönmek için hazırlık yapıyor. Bu kapsamda, şirketler çalışanlarının sağlığını korumak ve verimliliklerini artırmak için çeşitli senaryolar hazırladı. Ancak mevcut ofisler, şirketlerin hazırladığı senaryo ve planlara her zaman uymayabiliyor.

Bizler, şirketlerin farklılıklarını da göz önüne alarak çeşitli senaryoları düşündük. Bu senaryolar kapsamında ofis taşıma, ofis küçültme ve ofis alanını büyütme konularında rehberler hazırladık. Bu rehberlerde farklı senaryolar hakkında hukuki değerlendirmelerde bulunduk. Hazırladığımız bu rehberleri ekte dikkatinize sunarız.

Gayrimenkul departmanımız ofis değiştirme, büyütme ve küçültme ile ilgili sorularınıza cevap vermekten memnuniyet duyacaktır.

—————————————————————————————————————————————————————————
In the normalisation period following COVID-19, most companies have returned or are preparing to return to office life. Companies prepared various scenarios to ensure the health and safety of their employees while maintaining productivity. However, companies’ existing offices may be unable to accommodate the envisaged scenarios and plans.

No company is alike: each has their own culture, vision, and purpose. With this in mind, we prepared our office guidelines to address companies’ current necessities: office relocation, office downsizing and upsizing office areas.

Our real estate department is happy to help you with any questions about office relocation, downsizing and upsizing in the same immovable.

 

 

Coronavirus Desk
In order to be able to support our clients and friends in respect of various legal issues during the
Coronavirus (COVID-19) times, we have established a taskforce.

You can always contact our taskforce via coronadesk@esin.av.tr